Πολιτική Αποστολών

Η εταιρεία ΔΙΓΩΝΟ ΙΚΕ με δ.τ. “LAVTOKENέχει την ακόλουθη πολιτική αποστολών:

 

Συνεργαζόμενες courier:

  • Συνεργάζεται με τις courier Courier Center

 

Περιοχή Αποστολής:

  • Προς το παρόν, οι αποστολές πραγματοποιούνται εντός Ελλάδας.

 

Χρόνος Παράδοσης:

  • Οι παραγγελίες επεξεργάζονται και αποστέλλονται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης σε δυσπρόσιτες περιοχές ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την τοποθεσία του παραλήπτη.
  • Αστάθμητοι παράγοντες όπως αργίες, απεργίες, κακοκαιρίες, φυσικές καταστροφές, καθυστέρηση της εταιρίας ταχυμεταφορών ενδέχεται να μεταβάλουν τον χρόνο παράδοσης.

 

Έξοδα Αποστολής:

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και εξαρτώνται από το βάρος και τον όγκο των προϊόντων.

Πολιτική Επιστροφών

Δεδομένου ότι τα προϊόντα μας είναι τρόφιμα, η πολιτική επιστροφών διαμορφώνεται ως εξής:

  • Ελαττωματικά ή Λανθασμένα Προϊόντα: Εάν λάβετε προϊόν που είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 7 ημερών από την παραλαβή. Θα αναλάβουμε την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή των χρημάτων σας, καλύπτοντας τα έξοδα επιστροφής

• Αλλαγή Γνώμης: Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, δεν δεχόμαστε επιστροφές ή αλλαγές σε προϊόντα τροφίμων λόγω αλλαγής γνώμης.

Διαδικασία Επιστροφής

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο hello@lavtoken.gr ή τηλεφωνικά στο 2461027711 για να αναφέρετε το πρόβλημα.
  2. Παρέχετε τον αριθμό παραγγελίας και λεπτομέρειες σχετικά με το ελάττωμα ή το λάθος.
  3. Θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία επιστροφής και θα κανονίσουμε την παραλαβή του προϊόντος.
  4. Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος, θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 30 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

 

Η επιστροφή προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του.

  1. Σε περίπτωση παράδοσης προϊόντων με χρονική καθυστέρηση άνω των 20 ημερών από αιτία που δεν περιλαμβάνεται στις παρακάτω συνθήκες καθυστέρησης της παραγγελίας:

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας
  • Αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας όπως:

              Σε σχέση με το προϊόν που παραγγείλατε

              Σε σχέση με την πληρωμή του

              Τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα

Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει και ουδεμία υποχρέωση αποζημίωσης υπέχει, για τυχόν αλλοίωση των προϊόντων, τα οποία έχουν ήδη παραδοθεί στον καταναλωτή, και η οποία τυχόν επέλθει από τη μη τήρηση των ενδεδειγμένων οδηγιών συντήρησης των προϊόντων μας από μέρους του, μετά την παράδοση της παραγγελίας από τους αρμόδιους συνεργάτες μας.

Η κατανάλωση των προϊόντων μας προτείνουμε να γίνεται  μέχρι την ημερομηνία λήξης τους και σε κάθε περίπτωση να ακολουθείτε τις οδηγίες συντήρησης των προϊόντων , όπως αυτές αναγράφονται στην συσκευασία τους αλλά και στην ιστοσελίδα.

Μετά την λήψη της παραγγελίας, η δέουσα συντήρηση των προϊόντων, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του καταναλωτή/παραλήπτη. Στην περίπτωση αυτή, δε χωρεί από την Εταιρεία μας οποιαδήποτε επιστροφή ή/και αντικατάσταση των παραγγελιών, τις οποίες έχετε ήδη παραλάβει, και δε λαμβάνει χώρα επιστροφή χρημάτων από την Εταιρεία μας για τις εν λόγω παραγγελίες.

Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει, για τυχόν παραλείψεις/ανακρίβειες από μέρους του καταναλωτή/παραλήπτη, αναφορικά με τα στοιχεία παράδοσης της παραγγελίας (ενδεικτικά διεύθυνση παράδοσης, τηλέφωνο επικοινωνίας κλπ.), την οποία έχει ήδη διενεργήσει και τα οποία τυχόν έχουν ως αποτέλεσμα την μη δέουσα ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας.

Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει, στην περίπτωση κατά την οποία, ο καταναλωτής/παραλήπτης δεν είναι φυσικά παρόν στην διεύθυνση την οποία μας έχει παραχωρήσει για την παράδοση της παραγγελίας του ή/και στην περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατό να τον βρούμε στα στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία μας έχετε παράσχει, για την παράδοση της παραγγελίας του.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, δεν λαμβάνει χώρα επιστροφή χρημάτων από την Εταιρεία μας. Ο χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων, τα οποία του ζητούνται και μας δηλώνει, προκειμένου να διενεργήσει την παραγγελία του, μέσω της ιστοσελίδας μας, αλλά και για τη διαθεσιμότητά του, στον χώρο παράδοσης της παραγγελίας του και στα στοιχεία επικοινωνίας του, τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας από αυτόν.

Εάν η παράδοση της παραγγελίας σας, δεν καταστεί εφικτό να παραδοθεί, κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία, σύμφωνα με τα ως άνω αναφερόμενα, η Εταιρεία μας, θα σας ενημερώνει εγκαίρως ως προς αυτό, και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η παραγγελία σας, να σας παραδοθεί, όσο τον δυνατόν πιο άμεσα. Σε αυτή την περίπτωση, δεν δύναται να λάβει χώρα επιστροφή των χρημάτων σας από την Εταιρεία μας για την εν λόγω παραγγελία.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννοήσεως και πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ)

Σε κάθε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν στην έδρα της εταιρίας μας εντός 3 ημερών, τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Ακύρωση/ Τροποποίηση παραγγελίας

Η εταιρείας μας διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση και τροποποίηση μιας ηλεκτρονικής και μόνο παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Από τη στιγμή που έχετε κάνει την παραγγελία σας και έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή αυτής, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, έχετε τη δυνατότητα τροποποίησης ή ακύρωσης της παραγγελίας σας εντός 3 ωρών, με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας θα πρέπει να στείλετε email στο hello@lavtoken.gr  και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της.

Σε περίπτωση που επέλθει το διάστημα των 3 ωρών, η παραγγελία σας θα εκτελεστεί κανονικά και η Εταιρεία μας θα σας παραδώσει ακριβώς το περιεχόμενο της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας για την εν λόγω παραγγελία.

Αλλεργιογόνα

Αναφορικά με τα αλλεργιογόνα συστατικά, τα οποία, τυχόν να περιέχονται στα προϊόντα μας παρακαλούμε, όπως ανατρέξετε στην ενότητα “Όροι Χρήσης” της ιστοσελίδας μας, πατώντας εδώ.  Αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, τα οποία θα σας ζητήσουμε αποκλειστικά προκειμένου να είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε εγκαίρως τις παραγγελίες σας, παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στη σχετική ενότητα των Όρων Χρήσεως πατώντας εδώ.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι η ασφάλεια και η ικανοποίηση των πελατών μας είναι πρωταρχικής σημασίας. Επίσης η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί/αναθεωρεί την παρούσα πολιτική, οπότε και θα αναρτά στην ιστοσελίδα της την αναθεωρημένη πολιτική, η οποία θα ισχύει άμεσα, κατά την ανάρτηση της στην ιστοσελίδα μας και εφεξής.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο hello@lavtoken.gr.

Αυτή η πολιτική διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας γνωρίζουν τις διαδικασίες αποστολής και επιστροφής, ενώ παράλληλα προστατεύει την επιχείρησή σας από πιθανές καταχρήσεις.